Ponad milion firm zainwestowało w to narzędzie

Google ads – pewnie wiele razy słyszałeś to pojęcie. Czy wiesz co ono oznacza? Jeśli nie to najlepszy czas, by się dowiedzieć. Dlaczego? Bo to narzędzie może odmienić twój biznes. Skorzystało z niego już ponad milion przedsiębiorców. Wielu z nich pomogło rozkręcić biznes i dotrzeć do nowych klientów. Czym jest google ads i dlaczego musisz je znać.

Google ads to system reklamowy. Jego działanie jest bardzo proste i opiera się na systemie aukcji. Ale zanim o tym kilka słów jak to dokładnie wygląda. Gdy reklamodawca uruchamia kampanie w wyszukiwarce google, musi wiedzieć, ze jego reklamy pojawią dopiero wtedy, gdy klient wpisze określone hasło. Na przykład – prowadzisz sklep rowerowy, musisz wybrać kilkanaście lub kilkadziesiąt haseł, po których klienci będą szukać twoich produktów.

Gdy twoja reklama się pokaże klient może kliknąć i od razu zostanie przeniesiony do sklepu lub bezpośrednio na stronę z szukanym produktem. Tak, masz racje, ze nie jest to reklama jaką znamy. Ona nie jest nachalna i denerwująca. Pojawia się dopiero wtedy gdy użytkownik tego chce i dokładnie wtedy kiedy czegoś szuka. Dlatego właśnie jest taka skuteczna. Również dlatego, ze możesz bardzo precyzyjnie docierać do grupy odbiorców – czy to pod względem geograficznym, behawioralnym czy demograficznym.

Kampanie google ads to narzędzie bardzo elastyczne. Kampanie uruchamiasz i zatrzymujesz kiedy chcesz. Sam ustalasz również wysokość budżetu. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad kampanią. Możesz robić ją sam – to jednak wymaga czasu i zaangażowania i przynajmniej minimalnej wiedzy. Możesz też zlecić przygotowanie kampanii zewnętrznej firmie. Agencja sem naliczy sobie za to prowizję, ale w zamian za to oszczędzasz czas i wymagasz najlepszych efektów. Przy dużych kampaniach, na większą ilość słów kluczowych rekomendujemy jednak wsparcie profesjonalnej agencji.

To co, jest fajne to możliwość szczegółowego sprawdzenia skuteczności kampanii google ads. Dzięki rozbudowanym narzędziom analitycznym możesz dokładnie sprawdzić jak kampania przekłada się na efekty i przychody.

Temat reklam jest o wiele szerszym zagadnieniem, a optymalizacja tego sektora realnie wpłynie na powiększenie zysków. Jeśli ten artykuł cię zainteresował to koniecznie powinieneś sprawdzić również tę stronę: https://ppcefekt.pl/kampanie-adwords-co-to-jest/. Znajdziesz tam między innymi najważniejsze cechy systemu Google Ads, sposoby rozliczeń konta czy też sposoby targetowania reklam. Wszystkie te informacje z pewnością okażą się dla ciebie i twojej firmy niezbędne i pozwolą odnieść sukces.